vrijdag 22 april 2011

Gaat de Europese Unie natuurlijke kracht verbieden?

Wat is het toch heerlijk dat de natuur ons zo veel eenvoudige middelen biedt waarmee we onszelf en onze kinderen gezond kunnen houden!

Sinds ik me zes jaar geleden actief ging bezighouden met kruidengeneeskunde en aromatherapie heeft mijn hele gezin praktisch nooit meer een arts hoeven bezoeken. Eczeem op kinderbilletjes verdwijnt terstond met een paar druppels etherische lavendelolie in amandelolie en luchtwegproblemen krijgen met thijmolie op de borst geen vat meer op het zieke kind.

De laatste jaren echter, wordt het gebruik van plantaardige middelen op Europees niveau steeds meer aan banden gelegd. Veel eenvoudige wondermiddelen (b.v. papayasan tegen wormpjes in ontlasting) zijn tot mijn frustratie nergens meer te krijgen terwijl de chemische troep die je voor een stuiver bij de Etos koopt al maar toeneemt.

Tot mijn ongeloof blijkt nu zelfs dat de Europese Unie per eind april wettelijk een einde wil maken aan de kruidengeneeskunde (fytotherapie, traditionele Chinese kruidengeneeskunst en Ayurveda). Ik dacht dat we in een wereld leefden waarin we juist meer gebruik gingen maken van natuurlijke kracht! Het draait natuurlijk allemaal om geld. De farmaceutische industrie heeft jarenlang gelobbyd om de E.U zo ver te krijgen.

Dit kan betekenen dat we binnen korte tijd alleen nog maar de keuze hebben voor reguliere chemische medicijnen met meestal nadelige bijwerkingen.

Laat je verbazen en informeren door het volgende filmpje. Als burger van de E.U. kun je voor eind april nog een tegengeluid laten horen door de petitie te tekenen.

http://savenaturalhealth.eu/.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten